SEO pažadai kitiems metams: susitvarkysime mobiliąją versiją

seo

Google tapo kategoriškas – arba susitvarkote mobiliąją savo puslapių versiją, arba mesime jus ne tik iš mobilios, bet ir iš normalios paieškos lauk… 2019 metais tai turi būti padaryta būtinai. Kodėl tokia skuba? Ką tai reiškia puslapių savininkams?

Visų pirma, tai jau nebe skuba, o paskutinis ultimatumas. Mandagūs prašymai padirbėti su savo mobiliąją versija prasidėjo dar 2015 metais. 2016-tais atsirado įvairių įrankių, kuriais Google tikrino mobiliųjų versijų suderinamumą. 2017 metais tonas sugriežtėjo, o šiais metais Google balsas taip pakilo, kad darėsi net nebejauku… Dabar pateiktas ultimatumas yra aiškus – mobilioji versija yra būtina.

Ką su ta mobiliąją versija daryti?

Sumokėti daug pinigų, kad jūsų puslapio kūrėjai padarytų mobiliąją versiją – vienas iš būdų, nors 99 proc. atvejų to nereikia.

Jei jūsų puslapis padarytas su WordPress per pastaruosius 3 metus, greičiausiai nieko daryti nereikia, nes jis automatiškai turi lankstų (Responsive) dizainą ir mobiliajame ekrane atrodo neblogai. Papildomai galite įsidiegti oficialų ir nemokamą įskiepį AMP – Amplified Mobile Pages. Jis sutvarko vidinius puslapius taip, kad jie taptų lengvi ir paprasti, o vartotojui būtų pateikiamas vos ne „plikas“ turinys. APM puslapių įskiepiui įdiegti sugaišite 1 minutę ir būsite ramūs, kad jūsų puslapio dėl to neišmes iš paieškos rezultatų.

Jei jūsų puslapis senas, rekomenduojame užsakyti jo perdarymą. Internetinių puslapių kūrimo srityje tendencijos dramatiškai keičiasi kas 5-7 metai. Jei paskutinį kartą prieš tiek laiko atnaujinote savo tinklalapį, dabar galite pasikonsultuoti su puslapių kūrėjais, kad šie patartų, ar galima perdaryti esantį puslapį, ar reikia naujo. Beje, reiktų pasikonsultuoti ir su SEO specialistais (galite pradėti nuo Taurusmedia agentūros), ar viskas gerai su vidiniu optimizavimu. Prieš 7 metus galbūt labai šaunu buvo turėti flash filmukus, kas dabar yra tik pailgėjęs puslapio užsikrovimo greitis, į kurį Google žiūri labai rimtai.

Google stebi ir lankytojo patirtį. Konkrečiai yra žiūrima, ar veikia išeinančios nuorodos, ar ne per maži meniu punkto mygtukai, kiek kartų reikia paspausti iki pirkimo proceso ir t.t. Jei vartotojui puslapis nepatogus ir jame ilgai neužsibūnama, kenčia pozicijos. Ir tai ne stereotipas, o oficialus Google požiūris.

Google motyvai tokiam „perversmui“ paprasti – jau dabar paieška naudojasi milijonai žmonių kas dieną, ir daro tai išmaniuose įrenginiuose, o ne stacionariuose kompiuteriuose. Dėl to visi puslapiai tiesiog privalo būti pritaikyti išmaniesiems telefonams, televizoriams, planšetiniams kompiuteriams.