Kaip atsinaujinti puslapį, kad jis parduotų labiau

rinkodara

Rinkodaros specialistų nuolatos klausia: kaip tą mūsų puslapį galima pakeisti, kad jis geriau parduotų? Iš tiesų, ne visada reikia puslapį kurti iš naujo, kad jis atliktų savo darbą geriau. Pakanka tik kelių nedidelių pataisymų.

Pasikalbėjome su specialistais iš rinkodaros agentūros https://www.tinkers.lt ir jie atskleidė nemažai įdomių dalykų. Iš tiesų, papasakojo apie nedidelius pakeitimus, kuriuos daug kas gali pasidaryti net nesamdydami puslapių kūrėjų.

Kontaktinė informacija puslapio viršuje

Jei norite, kad jums iš karto paskambintų suinteresuoti lankytojai, neverskite jų ieškoti jūsų įmonės kontaktų po visą puslapį. Dažnas lankytojas net iki puslapio apačios „nenuvažiuoja“, ką jau kalbėti apie pavaikščiojimą po kitus puslapius.

Puslapio viršutinėje dalyje reikia padaryti juostelę, kurioje turėtų būti įrašytas jūsų telefono numeris ir el. pašto adresas. Svarbu, kad ji būtų rodoma per visus puslapius. Kad ir kur ateitų lankytojas, jis visur matys jūsų kontaktus. Jei nėra galimybės padaryti tokios juostelės, paieškokite kitų matomų vietų. Svarbu, kad kontaktai būtų ne tik puslapio apačioje ir skyrelyje Kontaktai, kaip įprasta, bet ir viršuje.

Didelės antraštės paslaugų puslapiuose

Jei teikiate tam tikras paslaugas, peržiūrėkite paslaugos aprašymus. Jų viršuje turėtų būti antraštė su pardavimus skatinančiu tekstu. Pavyzdžiui, „Užsisakykite paslaugą dabar ir gaukite papildomą nuolaidą“ ar kažką panašaus. Pakaks prie esamų tekstų prirašyti vos po 1-2 sakinius didesniu šriftu ir paslaugų aprašymai jau bus orientuoti į potencialų pirkėją. Tiesa, tai gali būti puiki proga peržiūrėti visus svetainės tekstus, atsinaujinti kai kuriuos pasiūlymus, o galbūt ir sukurti papildomų puslapių. Tai padės jūsų pozicijoms Google paieškoje, tad neabejodami skirkite tam šiek tiek savo brangaus laiko.

Reklaminės antraštės pradiniame puslapyje

Turbūt esate pastebėję, kad kai kuriuos puslapiuose vos tik juos atsivertus rodoma ilga iliustracija su šiek tiek teksto. Jų gali būti kelios, tad po kurio laiko vaizdas keičiasi. Tai vadinamas „slaideris“, kuris būtent tam ir skirtas – pateikti esminę informaciją ir specialius pasiūlymus. Pasidomėkite, ar jūsų puslapyje yra galimybė jį įjungti ir pasinaudoti visais privalumais. Dažnai tokios reklaminės priemonės yra išnaudojamos prekės ženklui stiprinti, pabrėžiant įmonės bendrąsias savybes. Būtų neblogai, jei ten atsirastų ir pora konkrečių pasiūlymų užsisakyti arba kažką įsigyti.

Facebookui – straipsnis, o ne reklaminė antraštė

Jei norite kažką pareklamuoti Facebooke, geriausiai tam pasiruošti straipsnį įmonės tinklaraštyje. Tiesioginė reklama gali būti suprasta kaip šiukšlinimas, o štai dalinimosi straipsniu galimybės yra kur kas platesnės. Aišku, straipsnyje reiktų vengti labai akivaizdžių reklaminių klišių ir frazių.

Kaip matote, yra būdų, kaip paskatinti pardavimus neinvestuojant į puslapio perdarymą.