Užsakomųjų reisų valdymas

sandėlis

Logistikos sektoriui sparčiai augant, vis didesnę svarbą įgyja galimybė valdyti visus procesus ir maksimaliai automatizuoti veiklą. Jei įmonė sugeba tinkamai tvarkytis su gaunamai užsakymais, tai gali suteikti jai konkurencinį pranašumą. Tačiau tam, kad visi darbai vyktų maksimaliai sklandžiai yra būtina turėti transporto valdymo sistemą, suteikiančią galimybes valdyti visus procesus, pradedant nuo užsakomų reisų valdymo ir baigiant finansinėmis ataskaitomis.

Gavus užsakymą reisui, yra svarbu tinkamai surinkti ir susisteminti duomenis, kuriais remiantis, galima būtų valdyti krovinio paėmimą ir iškrovimą.

Terralogistics, turi visus įrankius, leidžiančius suvesti į sistemą duomenis, kurie ne tik padeda maksimaliai tiksliai pasiruošti užsakymo vykdymui, bet ir leidžia suteikti vairuotojui visą reikiamą informaciją ir taip išvengti nesuplanuotų prastovų ar kitų nesusipratimų. Taip pat jų pagalba pavyks greičiau ir lengviau išrinkti tinkamiausią transportą, ir jame sudėlioti turimus krovinius, bei optimaliai išnaudoti turimą vietą. Prieiga prie reikiamos informacijos viso reiso metu, gali gerokai supaprastinti ir pagreitinti sprendimų, susijusių su užsakymo koregavimu priėmimą. Galimybė viso užsakymo metu jį stebėti ir matyti jo būseną, leidžia greičiau reaguoti į nenumatytas situacijas, bei perduoti duomenis vairuotojui, arba jei to reikalauja padėtis – užsakovui. Toks greitas reagavimas ir suteikia reikiamą pranašumą, kuris gali būti esminis, ateities veikloje. Taip pat reikia nepamiršti, kad reiso metu surinkti duomenys, gali padėti sklandžiau vykdyti kitus užsakymus ir taip išvengti nepageidaujamų papildomų išlaidų.

Jei įmonei pavyksta suvaldyti gaunamus užsakymus, bei išnaudoti įgytą patirtį ateities reisų organizavime, tai turėtų padėti optimizuoti ir kitus procesus, kuriuose naudojami atitinkami duomenis. Reisų valdymo sistema padės automatizuoti daugelį darbų, kurie anksčiau užimdavo gerokai daugiau lako, o duomenų pasiekiamumas iš bet kurios vietos, suteiks mobilumo.