Gerai atliktas svetainės SEO yra vienas iš pagrindinių raktų į sėkmę internete. Jeigu norite savo prekes ir paslaugas parduoti be jokių problemų, tuomet jums reikia tvarkingo, o ne tik gerai atrodančio tinklapio. Sutvarkius vidines nuorodas ir tinkamai suorganizavus informacijos pateikimą, sustoti neverta – norint išlaikyti gerus reitingus paieškos sistemose, reikia pasisamdyti SEO straipsnius rašantį žmogų, kurio pagalba galėtumėte susikurti atgalines nuorodas ir išlikti viršūnėje. O gal norite rašyti SEO straipsnius patys? Pateiksime keletą patarimų, kurie padės paruošti naudą nešantį tekstą.
Nauda jums – nauda visiems
Tiesa tokia, jog jūsų tinklapyje esanti informacija turi būti naudinga ne tik jums, bet ir visiems kitiems. Jeigu tinklapyje patalpinta informacija nėra aktuali jūsų klientams ar potencialiems klientams, tuomet sunku bus tikėtis, kad tinklapis išpopuliarės ir turės gerą reitingą Google. Turite talpinti unikalų ir naudingą turinį ne tik tinklapio viduje, bet ir kalbant apie išorinį SEO.
Kokybiškas turinys tinklapio viduje – iš tiesų puikus dalykas, nes tuomet jūsų tinklapis įgauna gerą reputaciją ne tik klientų atžvilgiu, bet ir paieškos sistemoje. Geras straipsnis išorinėje svetainėje su nuorodomis į jūsų tinklapį – taip pat labai svarbu, nes tai sukuria gerą įvaizdį apie jūsų tinklapį ir pritraukia ne tik naujų lankytojų, bet ir atitinka visus Google paieškos sistemos reikalavimus.
Taigi, kaip tą gerą SEO tekstą parašyti?
Kad SEO reklama būtų sėkminga, turite vadovautis tokiais principais:
- Išsirinkite gerą, aktualią, naudingą temą, susijusią su jūsų siūlomomis prekėmis arba paslaugomis. Labai svarbu, kad tekstas būtų unikalus, kuo daugiau naujos, negirdėtos informacijos – tuo geriau.
- Atsakingai pasirinkite raktažodžius. SEO straipsnis nebūtų SEO, jeigu jame didelio vaidmens neatliktų raktažodžiai. Google kompanija siūlo neblogą įrankį, kuris gali padėti išsirinkti, kurie raktažodžiai bus svarbiausi jūsų reklaminėje kampanijoje. Be abejo, ir kitos įmonės siūlo neblogų įrankių. O jeigu norite pasikonsultuoti, visuomet galite kreiptis į SEO specialistus, kurie patars, kokius raktažodžius išsirinkti.
- Nekartokite išsirinktų raktažodžių daug kartų viename tekste. Tai sukelia įtarime paieškos sistemos robotams, kurie tokių tekstų nemėgsta. Nors anksčiau SEO reklama buvo skirta labiau paieškos sistemų robotams, dabar tie straipsniai turi būti pritaikyti ir žmonių skaitymui.
- Tekstas turi būti rišlus ir patogus skaityti. Nepamirškite, kad jūsų tekstą skaitys kiti žmonės, o ne tik paieškos robotai. Rašykite įdomiai, naudokitės pavyzdžiais, tekstas neturi būti „sausas“. Be jokios abejonės, tam gali padėti skaičius bei punktus – straipsnis su jais atrodo kur kas „gyviau“, jį patogiau bei įdomiau skaityti. Patogumas slypi ir teksto antraštėje, pavadinime – jie turi būti neilgi, tačiau aiškūs. Su netinkamais pavadinimais dažnai susiduria SEO tekstų naujokai, tačiau tai su laiku išmokstama.
- Garsiai perskaitykite straipsnį, kai baigsite rašyti – tai padės greičiau atrasti klaidas, kurias padarėte. Negana to, tai padės įvertinti jūsų straipsnio rišlumą ir logiškumą.
SEO reklama nėra tik SEO tekstai, tačiau tai labai svarbi dalis. Tikimės, kad šie patarimai padės jums kokybišku turiniu užpildyti savo tinklapį ir taip pat padės išorinio SEO plėtojimui.