Kaskart, kai pasinaudojate internetine Google paieškos sistema, vyksta vartotojui nematomi aukcionai, o už tokių aukcionų yra reklamuotojai, kurie kovoja dėl kiekvieno paspaudimo ir kiekvieno naujo atvesto lankytojo, kuris gali tapti klientu. Klausiate, kodėl gi yra tokia didžiulė konkurencija? Atsakymas paprastas – Google reklama gali pritraukti daugybę tikslinių potencialių klientų, kurių pagalba galima padidinti savo pardavimus.
Todėl jei jūs esate verslo savininkas ir norite reikšmingai ir greitai padidinti savo verslo generuojamus pardavimus, jums galėtų pagelbėti Google reklamos agentūra, siūlanti Google reklamos paslaugas. O tam, kad jums būtų lengviau nuspręsti dėl Google reklamos įtraukimo į savo skaitmeninės rinkodaros strategiją, verta susipažinti su keliais Google Ads privalumais.
Google reklama padeda pasiekti didelę auditoriją
Šiandien terminas „Google“ yra naudojamas kasdien. Jis naudojamas net ir tais atvejais, kai iš pirmo žvilgsnio kalbama apie visiškai su internetu nesusijusius dalykus. Tai rodo, kad Google yra didžiulę reikšmę mūsų kasdieniam gyvenimui turinti paieškos sistema, be kurios dauguma mūsų negalime įsivaizduoti nei vienos akimirkos. Juk turbūt labai dažnai girdite raginimą ir siūlymą „pagooglinti“. Norite sužinoti, kas padeda nuo nugaros skausmo? Pagooglinkite! Norite sužinoti kaip pasigaminti naminius ledus? Pagooglinkite! Kai Google paieškos sistema yra tokia populiari ir reikšminga, natūralu, kad jos pagalba verslas gali daug lengviau pasiekti didžiulę tikslinę auditoriją.
Galite segmentuoti vartotojus
Kaip jau supratote, Google reklama sukuria galimybę nusitaikyti į tikslinę auditoriją. Tai reiškia, kad verslas gali pasirinkti, kam ir kada bus rodoma reklama. Šiuo atveju jūs galite nustatyti konkrečią šalį, konkretų miestą ar dar siauresnę vietovę. Jūs taip pat galite pasirinkti kuriuo metu turi būti rodoma reklama, kokius raktažodžius naudojantiems vartotojams ji turėtų būti rodoma ir kt. Yra labai daug veiksnių, į kuriuos atsižvelgiant galima nustatyti Google reklamos rodymą. Visa tai labai tiesiogiai prisideda prie geresnių konversijos rodiklių.
Reklama rodoma tikslinei auditorijai
Skirtingai nei daugelis kitų reklamos priemonių, Google reklama išsiskiria savo tikslingumu. Tai reiškia, kad jūsų reklamos nematys vartotojai, kuriems ji yra visiškai neaktuali. Reklamą matys tik tie žmonės, kurie ieškos jūsų teikiamų paslaugų ar parduodamų prekių. Todėl savo reklamos biudžetą jūs galėsite optimizuoti kur kas efektyviau ir paskirstyti produktyviau.
Galite pilnai valdyti savo Google reklamos kampanijas
Daugelį procesų Google reklamos atveju jūs galite pilnai automatizuoti arba priešingai – savo reklamos kampanijas valdyti rankiniu būdu. Tai reiškia, kad jūs turite visiškai pilną kontrolę ir galite priimti savarankiškus sprendimus, atsižvelgdami į konkrečią situaciją ir savo konkrečius verslo vystymo eigoje besikeičiančius poreikius.
Galite lengvai „pamatuoti“ rezultatus
Nemenka dalis reklamos priemonių to pasiūlyti negali. Tai ypač sudėtinga nustatyti tuomet, kai yra pasitelkiamos tradicinės reklamos priemonės. Tuo tarpu, jei jūs savo verslo populiarinimui pasitelkiate Google reklamą, situacija radikaliai pasikeičia. Tokiu atveju jūs galite lengvai „pamatuoti“ rezultatus ir įvertinti, kokia yra tikroji investicinė grąža (ROI). Tai reiškia, kad nustatyti konversijos rodiklį yra labai nesudėtinga. O tai yra vienas iš pagrindinių veiksnių, kurio pagalba galima lengviau nustatyti, kas veikia, o ko reikėtų atsisakyti.
Labai greiti rezultatai
Jei kalbama apie internetinę paiešką, visuomet yra galimybė pasitelkti optimizavimą paieškos sistemoms, tačiau tai reikalauja nemenkų laiko sąnaudų. Tuo tarpu, jei naudojamasi Google reklama, jūsų skelbimai tikslinei auditorijai tampa matomi akimirksniu, vos tik pradedate reklamuotis internetinėje Google paieškoje.