Jeigu norite, kad Jūsų verslas būtų labiau matomas ir tuo pačiu pavyktų padaryti kuo didesnius pardavimus – tokiu atveju būtinai reikia reklamuotis. Šiuo metu reklamos galimybės tikrai labai plačios, tad belieka rasti tą variantą, kuris Jums labiausiai tinka.
Išties, dažniausiai pasirenkamas skaitmeninis marketingas, kadangi jis padeda pasiekti ir geriausius rezultatus.
Pateiksime Jums dažniausiai pasitaikančius ir girdimus mitus apie skaitmeninės rinkodaros galimybes. Tikimės, kad tai padės Jums nepasiklysti informacijos jūroje.
Mitas – ribotos reklamos galimybės.
Daugelis klaidingai galvoja, kad skaitmeninio marketingo galimybės yra labai ribotos. Rezultatas dažniausiai džiugina net ir pačius didžiausius skeptikus. Tik svarbu įtraukti kuo daugiau metodų, kad pasiekta kokybė, kurios yra siekiama – būtų pati geriausia.
Mitas – sunku pasiekti klientus.
Skaitmeninis marketingas nuo tradicinių reklamos būdų ir kinta tuo, kad pasiekti klientus yra paprasta ir patogu. svarbiausia tiksliai žinoti – kas yra Jūsų klientai. O kadangi šiuo metu internetu naudojasi visi – vaikai ir seneliai – pasiekti juos yra paprasta ir tai nereikalauja daug laiko.
Mitas – tai yra labai brangu.
Tikrai ne. Skaitmeninis marketingas dažniausiai džiugina labai realiai pasiekiamais rezultatais. Taigi, kiekvienas investuotas centas – atsiperka ir dažniausiai padeda uždirbti kur kas daugiau. Galiausiai, kainos yra labai įvairios ir kinta priklausomai nuo Jūsų asmeninių poreikių.
Mitas – gali viską atlikti ir pats.
Kai kurie bando internete ieškoti informacijos patys ir atlikti įvairius procesus, kurie gali padėti tapti kur kas labiau žinomu. Tai yra geriau nei nieko. Tačiau tikras poveikis Jus nudžiugins tik tokiu atveju, kai visus darbus atliks patys geriausi savo sferos specialistai.
Mitas – nauda bus trumpalaikė.
Priklausomai nuo Jūsų pasirinktos reklamos – galimybės ne tik plačios, tačiau ir trunka ilgai. Štai SEO paslaugos, pavyzdžiui, džiugina tikrai ilgai tarnaujančia nauda. Net ir nustojus investuoti – poveikis bus juntamas gana ilgą laiko tarpą.
Mitas – tinka tik elektroninėms prekybos vietoms.
Vis daugiau fizinių prekybos vietų savininkų supranta, kad būti internete tikrai verta. Natūralu, kad kai yra puslapis arba parduotuvė – laikas skirti dėmesio ir reklamai, kurie padės Jūsų puslapiui nusimesti nematomumo apsiaustą.
Visada svarbu rasti gerą specialistą, kuris ne tik atliktu tuos darbus, kurie Jums priklauso, tačiau taip pat ir atsakytų į klausimus, kurie kyla. Ne tik darbo metu, tačiau ir prieš užsakant paslaugas. Juk gera, kai galima tiksliai žinoti – kur link yra einama. Taip?
Straipsnis „SEO ar Google reklama“.