Skaitmeninės vizitinės kortelės yra šiuolaikiškas verslo komunikacijos įrankis, kuris siūlo interaktyvias funkcijas ir galimybę elektroniniu būdu keistis kontaktine informacija. Mantvydas Matthew Narusevicius iš įmonės, kuri teikia tokias paslaugas, „Doup“ teigia, jog nepaisant visų šių privalumų, tai yra atkreipimo į save dėmesį, unikalumo bei efektyvumo, jos kelia tam tikrus privatumo iššūkius, kuriuos reikia įveikti siekiant užtikrinti duomenų saugumą ir asmeninės informacijos konfidencialumą.
Kadangi skaitmeninėse vizitinėse kortelėse gali būti saugomi tiek asmeniai, tiek ir juridiniai duomenys, tokie kaip elektroninio pašto adresas, telefono numeris ar kita informacija, tai savaime suprantama, jog atsiranda rizika dėl galimo duomenų nutekinimo ar neleistinos prieigos prie šios informacijos. Pirmiausia, taip yra dėl to, kad jose naudojami skaitmeniniai duomenų perdavimo būdai, kurie gali būti potencialiai nesaugūs. Neteisingai sukonfigūruoti perdavimo kanalai gali lemti asmeninės informacijos praradimą, todėl reikia suprasti, kad šios kortelės turi būti saugomos ir bet kur nepaliekamos, taip pat reikia patiems įvertinti, kada jas reikėtų naudoti, o kada ne. Žinoma, jog prie viso to prisideda ir tai, kas šią paslaugą teikia, todėl reikia atidžiai pasirinkti įmonę, kuriai patikėsite savo duomenis. -teigia Mantvydas Matthew Narusevicius.
Kai kuriose, neaiškios kilmės skaitmeninėse vizitinėse kortelėse gali trūkti tinkamų tapatumo patikrinimų. Tai gali atverti duris kenkėjiškai veiklai, kai neautorizuoti asmenys gauna prieigą prie kito žmogaus asmeninių duomenų. Vienas iš pagrindinių būdų kaip apsaugoti duomenis skaitmeninėse vizitinėse kortelėse yra stipraus duomenų šifravimo naudojimas. Šifruoti, saugiai laikomi duomenys sumažina galimybę neleistinai prieigai. Tęsiant apie saugumą, tai yra tikrai verta pamastyti apie prisijungimą prie kortelės tam, kad būtų galima redaguoti jos duomenis, naudojant dviejų veiksmų autentifikaciją. Įdiegus šią sistemą, kur reikalingi du atskiri patvirtinimai, padidėja tapatumo tikimybė ir sumažinama rizika dėl neautorizuotos prieigos. Tai reiškia, jog prie jos tampa techniškai neįmanoma prisijungti ir vienintelis būdas yra žmogiškoji klaida, kurios turėtų stengtis išvengti pats skaitmeninės kortelės savininkas.
Patys skaitmeninių vizitinių kortelių kūrėjai turėtų suteikti naudotojams galimybę tvarkyti savo privatumo nustatymus. Tai apima nustatymus dėl duomenų dalijimosi ir prieigos prie informacijos. Taip pat reguliariai atnaujinamos saugos priemonės, tokios kaip antivirusinės programos, padeda užtikrinti, kad skaitmeninės vizitinės kortelės yra apsaugotos nuo naujausių saugumo grėsmių. Vartotojams turi būti aiškiai pranešama apie naudojimo taisykles ir sąlygas, ypač susijusias su duomenų saugumu ir privatumu. Tai padeda sumažinti painiavą ir suteikia naudotojams daugiau kontrolės.
Skaitmeninės vizitinės kortelės, nors ir suteikia modernų ir efektyvų įvaizdį verslui, tačiau tuo pačiu metu reikalauja nuoseklių ir efektyvių privatumo apsaugos priemonių. Įveikiant privatumo iššūkius, galima užtikrinti, kad šis inovatyvus įrankis naudojamas atsakingai ir saugiai. Užtikrinant privatumą skaitmeninėse vizitinėse kortelėse, svarbu įgyvendinti integruotas saugumo priemones, atsižvelgiant į nuolat besikeičiančias grėsmes tiek iš išorės, tiek ir iš vidaus. Diegiant aukšto lygio duomenų šifravimą, dviejų veiksnių autentifikaciją ir nuolat atnaujinant saugumo sistemas, galima užtikrinti, kad ši moderni technologija būtų naudojama saugiai ir atsakingai. Tai svarbu ne tik verslui siekiant išsaugoti duomenų saugumą, bet ir užtikrinti naudotojų pasitikėjimą šia inovacija ateityje. Todėl Mantvydas Matthew Narusevicius teigia, jog ši paslauga turi būti perkama tik iš patikrintų tiekėjų, tokių kaip „Doup“.