Raginimas veikti, arba CTA (angl. call to action), svetainėje naudojamas siekiant paskatinti joje besilankančius žmones atlikti tam tikrus veiksmus. Tai gali būti pagrindinis faktorius, nulemiantis lankytojo tapimą klientu. Teigiama, kad CTA yra vienas iš būtinų e. prekybos svetainės elementų. Kodėl jis toks svarbus?
Pardavimų skatinimas
Raginimu veikti skatinama nedelsiant imtis veiksmų. Nesvarbu, ar siekiama, kad lankytojas apsilankytų tinklaraštyje, pateiktų savo kontaktinę informaciją, atsisiųstų el. knygą ar užsiprenumeruotų naujienlaiškį, visi šie žingsniai dažniausiai veda link pardavimo. Tam, kad raginimas veikti būtų kuo paveikesnis, reikėtų stengtis juo perteikti konkrečius pasiūlymo privalumus. Pavyzdžiui, vietoj paprasto CTA „Užsiprenumeruokite“ geriau naudoti „Gaukite daugiau naudingų patarimų“ ar kažką panašaus.
Kuo įtikinamesnis bus raginimas veikti, tuo daugiau žmonių žengs kitą žingsnį. Be to, geras CTA ne tik skatina pardavimus, bet ir palengvina kliento kelionę link jų. Užuot vertę svetainės lankytojus spėlioti ir svarstyti, kaip elgtis, parodote jiems lengviausią kelią. Taigi jie gali greičiau atlikti norimą veiksmą.
Klientų poreikių patenkinimas
Raginimai veikti svarbūs ne tik verslui, jų nori ir patys klientai. Daugelis žmonių, perskaitę puslapyje esančią informaciją ir susidomėję prekių ženklu, ieško CTA mygtuko, kad sužinotų, ką daryti toliau. Taigi jūsų užduotis tuo pasirūpinti. Priešingu atveju skaitytojai gali būti suklaidinti ir sumažėti konversijos tikimybė. Laiku naudojami CTA mygtukai leidžia klientams lengvai padaryti tai, ko jie nori. Pasistenkite šiuos svetainės elementus naudoti kuo intuityviau. Pavyzdžiui, vietoje, kurioje skatinate skaitytojus su jumis susisiekti, panaudokite atitinkamą CTA, kuriuo nukreiptumėte į kontaktus.
Sėkminga skaitmeninė reklama
Raginimas veikti yra svarbi skaitmeninės reklamos dalis. Tikslingas CTA mygtukas dar labiau sustiprina jūsų pasiūlymą, suteikdamas galimybę juo pasinaudoti čia ir dabar. Net ir pati geriausia reklama gali būti ne tokia sėkminga, jei joje nebus raginimo veikti. Kodėl? Nes daugelis žmonių paprasčiausiai tingi papildomai ieškoti informacijos apie pasiūlymą.
Įsivaizduokite, kad internetinėje baldų parduotuvėje pamatėte skelbimą apie minkštiems kampams taikomą nuolaidą, tačiau jame nėra CTA mygtuko ar kitokio nukreipimo. Tuomet vietoje to, kad iš karto pereitumėte į akcinių prekių kategoriją, svetainėje jų turite ieškoti patys. Jei to nepavyks padaryti greitai, tikėtina, kad tiesiog paliksite svetainę. Tokiu būdu e. prekybininkai gali prarasti daugybę potencialių klientų. Taigi jeigu jūs patys turite elektroninę parduotuvę arba dar tik planuojate tokią kurti, atidžiai įvertinkite šį aspektą.
Jūsų galvoje jau kurį laiką sukasi internetinio verslo idėja? Tuomet pradėkite ją įgyvendinti. Labai svarbu, kad e. prekybos svetainė veiktų sparčiai. Tai užtikrinti padės patikimas hostingas, kurį galite užsisakyti čia: https://www.iv.lt/talpinimo-planai/. Naudojantis šia paslauga jums bus suteikiamas neribotas duomenų srautas, patogi el. pašto administravimo sistema, duomenų saugumą užtikrinantis SSL sertifikatas ir dar daugiau privalumų. Taigi nepraleiskite progos jais pasinaudoti: sukurkite sėkmingą e. prekybos svetainę!