Keleivių ir krovinių pervežimas

mikroautobusasŽmonių, siuntinių ir krovinių gabenimas yra pelningas užsiėmimas. Ne veltui šioje srityje mūsų šalyje veikia daugiau kaip 5 tūkstančiai įmonių. Nors emigracijos tempai ir stabilizavosi palyginti su tas kas buvo prieš dešimtmetį, globalizacija daro savo, žmonės, ypač jauni vis mažiau sentimentų jaučią savo šaliai ir renkasi darbovietę ir gyvenimą svetur. Visą tai yra varomoji energija keleivių pervežimo įmonėms apie kurių veiklos ypatumus ir taip kaip pradėti tokį verslą, norime papasakoti šiandien.

 

Norint užsiimti šia veikla šiuo metu reikia labai gerai išstudijuoti konkurencinę aplinką ir surasti kokių specifinių paslaugų trūksta nišoje. Ar mes vežame tik keleivius ir siuntinius, ar brangius krovinius, greitai gendančias prekes kurioms reikalingas temperatūrinis režimas ar specializuojamės siūlydami tuos maršrutus kurie yra neparankūs konkurentams. Keleivių ir krovinių pervežimo versle sėkme nulemia tai kaip gerai mes surandame, įsigiliname ir išsprendžiame vartotojo problemą. Kaip ir visada tokiais atvejais, ateinančios į rinką naujos įmonės siūlo mažesniu tarifus tam kad prisiviliotų naujus klientus bet didysis iššūkis yra išlaikyti esamus ir gauti rekomendacijas.

 

Mažai transporto įmonei nereikalingas verslo planas. Pradžioje visi pradeda nuo 2-3 mikroautobusų ir vėliau didina transporto parką jei mato kad yra paklausa ir sugebės ją patenkinti. Dirbti naudojant padėvėtus mikroautobusus yra trumparegiškas požiūris nes vykdant veiklą visoje Europoje nesi apdraustas nuo techninių gedimų ir kitų problemų dėl kurių visas maršruto uždarbis gali tekti patirtoms išlaidoms padengti. Surasti tinkamą transporto priemonę nebus taip sunku kaip surasti patyrusius, ištvermingus ir atsakingus vairuotojus. Dažniausiai šioje srityje dirba 25-35 metų vyrai kuriuos motyvuoja tik vienintelis dalykas – didesnė alga. Didžiausias darbas vis dėlto laukia reklamuojant ir parduodant paslaugas. Žinant kokia stipri yra konkurencija ir kaip sunku išsiskirti iš minios, labai svarbu skurti patikimos įmonės įvaizdį, turėti tvarkingą tinklapį, gražų logotipą, siūlyti patogius paslaugų užsakymo ir apmokėjimo būdus išmaniuose įrenginiuose, maloniai bendrauti ir spręsti konfliktines situacijas. Šiame darbe gali prireikti ir kūrybingų marketingo specialistų pagalbos.