Pirmadienis , gruodžio 9 2019
Pagrindinis / Verslas / Kaip įgyti konurencinį pranašumą?

Kaip įgyti konurencinį pranašumą?

konkurencijaPasaulyje yra be galo daug knygų ir straipsnių apie tai kaip įmonėms įgyti konkurencinį pranašumą. Visų pirma, prisiminkime kas tai yra. Įmonės konkurencinis pranašumas pasireiškia gebėjimu lyderiauti konkurencinėje aplinkoje, tai yra nuolatinis įmonės stipriųjų ir silpnųjų vietų vertinimas ir gebėjimas pamatyti naujas galimybes keičiantis aplinkybėms. Veiklos efektyvumas yra konkurencingos įmonės dėmesio centras. Teorijoje viskas atrodo paprastas tačiau realybėje šiuos tikslus pasiekti ir iškilti virš kitų rinkos dalyvių išties nėra lengva. Kaip pasiekti konkurencinio pranašumo?

Konkurentai

Ar esate aiškiai įvardinę savo pagrindinius konkurentus? Tai nebūtinai tiksliai tuos pačius produktus gaminančios ar parduodančios įmonės. Bet kurią kitą įmonę kuri patenkina jūsų pirkėjo poreikius taip pat turėtumėte įtraukti į šį sąrašą. Be to, turite nuolat stebėti kaip keičiasi vartotojų poreikiai ir kokios kitos įmonės iš kitų nišų gali stoti į konkurencinę kovą. Šioje vietoje privalote turėti aiškų planą kaip veiksite ir kokius instrumentus naudosite atėjus naujiems konkurentams norintiems atsikasti rinkos pyrago gabalą.

Kaštai

Dauguma lyderiaujančių įmonių didelį dėmesį kreipia kaštų ekonomijai. Konkuruojant mažose rinkose, plataus vartojimo prekių segmente vienas svarbiausių dalykų ką turite siūlyti vartotojui tai maža kaina. Ją galima pasiekti tik optimizavus veiklos ir gamybos kaštus. Tapti mažiausiais kaštais gaminančia įmone galima tapti tik turint didelius užsakymus, vadinamą masto ekonomija, automatizuotą gamybos procesą, įdiegus Lean principus, perkėlus gamybos padalinius į mažiau išsivysčiusias šalis kur pigesnė darbo jėga ir pan. Suskaičiavus viską tai yra nemažas įdirbis ir mažesnėms įmonėms be papildomo finansavimo gali būti sunkiai pasiekiamas todėl jos negalės konkuruoti su jūsų įmone ir tai reiškia kad jūsų pasiektas rezultatas yra ilgalaikis.

Vertė

Madinga kalbėti apie pridėtinę vertę ir apie tai kokią papildomą naudą gauną pirkėjas įsigijęs vieną ar kitą prekę. Yra gerų ir blogų pavyzdžių. Visa esmė slypi ne tik tame ar vartotojas gauną realią naudą, daiktas patenkina jo poreikius bet ir tai vartotojas gauną kai ką daugiau ko negali pasiūlyti kitas gamintojas. Ar naudodamas daiktą vartotojas jaučiasi madingas, neatsilieka nuo vyraujančių tendencijų, technologiškai pažangus, lengvai pritaikomas naudoti su kitais daiktais. Tik kurdami modernius, kokybiškus produktus gali sukurti stiprų prekės ženklą, lojalių pirkėju ratą ir įgyti konkurencinį pranašumą.

 

Taip pat skaitykite

muitinės tarpininkai

Muitinės tarpininko paslaugos: nepamainomas pagalbininkas logistikos srityje

Pirmiausia pradėkime nuo to, kas yra muitinės tarpininkas. Šnekamojoje kalboje muitinės tarpininkais vadinami asmenys, kurie ...